POLITICĂ DE RETUR

Garantie Produs

  • Orice solicitare a clientului de inlocuire sau returnare a produselor achizitionate de pe site-ul www.2joy.ro va fi analizata si solutionata. Solicitarea poate fi plasata la adresa de e-mail contact@2joy.ro.
  • Clientul va trebui sa anunte (prin e-mail, SMS, Facebook Messenger) dorinta de returnare a produselor in termen de maxim 14 zile de la primirea produselor. In cazul returnarii produsului in schimbul altui produs, consumatorul va trimite produsul pe care doreste sa il schimbe la sediul 2JOY. Dupa primirea produsului, un angajat 2JOY va face verificarea starii produsului din colet, apoi revenim telefonic catre consumator pentru confirmarea primii coletului.

Conditii de returnare

  • Daca produsul comandat nu este conform asteptarilor clientului, oricare ar fi motivul invocat de acesta, oferim posibilitatea clientilor de a-l returna.

Existe trei alternative in acest sens:

  • schimbarea produsului cu un altul similar sau diferit;
  • recuperarea contravalorii acestuia.
  • pastrarea contravalorii acestuia in contul de utilizator pentru o viitoare comanda

Important! Produsul trebuie returnat in starea in care a fost primit de catre client. Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor daca acestea prezinta urme de uzura, murdarie (machiaj, parfum etc) si daca sunt returnate in conditii diferite fata de cele de la primire (cu defecte, rupturi etc). In aceste cazuri, ne rezervam dreptul de a nu returna suma platita sau de a o returna partial.

Taxa retur: Returul se poate trimite prin orice firma de curierat, taxa de transport retur fiind achitata de catre client. 

 

Important! Pentru comenzile neridicate sau anulate dupa termenul de livrare, taxa de transport e suportata de 2JOY. In cazul in care clientul cere retrimiterea coletului, se va adauga si taxa initiala aferenta coletului, la a doua livrare !

 

Modalitati de returnare 

Optiunea privind modalitatea de returnare a coletului apartine in totalitate clientului, acesta fiind cel care va suporta in mod direct pretul transportului, in functie de preturile practicate de operatorul ales.  

Adresa la care pot fi expediate coletele: str. Fantanilor, nr. 35, et. 3, ap.30, Iasi, 700337

  • Suntem deschisi sa rezolvam orice fel de situatie pe cale amiabila.

  • Pentru reclamatii, va rugam sa ne contactati prin e-mail sau Facebook Messenger.